4 Nisan 2014 Cuma

Essence LongLasting Eyepencil



Selam!!

Sizlere Kadınlar Günü indiriminde yaptığım alışverişten bahsetmiştim. Aldığım ürünler içerisinde beni en çok mutlu eden vee en çokkk memnun bırakan ürünü tanıtmak istiyorum.


Essence Longlasting Eye pencil!!



Bir göz kalemi ne kadar akmadan, göz kapağınıza ve göz altlarınıza bulaşmadan kalabilir ki diyorsanız, sakın Essence'in bu göz kalemini denemeden karar vermeyin!!

Bendeki rengi Hot Chocolate, koyu bir kahve. Sabah derse gitmeden önce sürüp çıkıyorum ve gün sonuna kadar hiç bir yere bulaşmadan akmadan orada kalıyor. Tek kelimeyle BAYILDIM. Aşağıya sabah çıkarken çektiğim ve gün sonunda çektiğim fotoğrafı koyuyorum.

           



Ben diğer renklerini denemek ve kısa zamanda almak istiyorum. Fiyatını şu an tam olarak hatırlayamasam da çok uygun olduğunu ve bir öğrencinin rahatlıkla karşılayabileceğini söyleyebilirim :)


Sizin en memnun kaldığınız göz kalemleri neler??

Suna:)

3 yorum:

  1. bunlar 5 lira ben hatırlıyorum :D

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler büşra :D

    YanıtlaSil
  3. Senin göz rengine de çok yakışmış ben de çok beğendim <33 güle güle kullan tatliş

    YanıtlaSil