1 Mart 2014 Cumartesi

Loreal 3 etkili kusursuz makyaj temizleme suyu

Selam!
Bugün Loreal'in hassas ciltlere de uygun olan yüz ve göz için kullanılabilen makyaj temizleme suyundan bahsedeceğim.Ürünü yaklaşık 1 aydır kullanıyorum ve eyeliner ile rimel hariç diğer tüm cilt ve göz ürünlerini rahatça silebilyor.Rimel ve eyelinerı ise biraz uğraşarak temizleyebiliyorum. Cildimde herhangi bir iritasyona neden olmayan ürünün yapısı su gibi olduğundan (hatta sudan farksız)yağlı  bir his bırakmıyor.Dolayısıyla tekrar yıkamaya gerek kalmıyor.Ancak benim içim yıkamadan rahat etmediğinden, bir kez de Lorealin yüz yıkama jeli ile yüzümü yıkıyorum. Ve  makyajdan arınmış tertemz bir cilt ile nemlendirici aşamasına hazırlanmış oluyorum.
Bu arada benim hindistan cevizi kokusu hariç herhangi bir kokuya karşı antipatim yok ama merak edenler için ürün parfümsüz ve kesinlikle hiçbir kokusu yok.Eğer hala bioderma H2O nuz yoksa,bu ürünü denemenizi tavsiye ederim. Oldukça uygun bir fiyatı var.Ben gratisten indirimlle 11 liraya almıştım.
Sevgiler!
 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder