24 Mart 2014 Pazartesi

Maybelline BB kremler

          
Selam!! 


Kısa bir aradan sonra bir incelemeyle aranızdayım :)

Bildiğiniz üzere uzunca bir süredir devam eden bir BB krem furyası var makyaj dünyasında. Daha yeni duyduğumda ne olduğunu anlayamadığım BB kremi, 2 sene önce yine makyaj blogları sayesinde öğrenmiştim. Artık bilmeyen kalmadı sanırım ama yine ben de ufak olarak BB kremin nasıl bir ürün olduğunu anlatayım. BB krem fondöten ve renkli nemlendirici arasında bir şey bence. Fondöten kadar ağırlık yapmıyor ve az-orta derecede kapatıcılık sağlıyor. Ayrıca, yüzü nemlendirmeyi vaat ediyor diyebiliriz.

Ben sorunlu bir cilde sahibim, hem yağlı hem sivilceli ve gözenekleri oldukça açık bir cildim var. Bu nedenle yoğun bir yüz makyajı yapmayı sevmiyorum. Makyaj yapmak istediğim zamanlarda ise, hafif bir BB krem ve pudra uyguladığım bir ten makyajı tercih ediyorum. bugün size uzunca bir süredir kullandığım Maybelline BB kremlerimi tanıtacağım:

                  


İlk olarak ilk çıkan BB kreminden başlayayım: Dream Fresh BB. Bendeki tonu fair yani en açığı. Hafif bir kapatıcılığı var. Bence kuru ciltler için daha uygun bir BB krem. Çünkü benim cildim yağlı olduğu için fazlasıyla parlama yaptı.

                        



İkinci olarak da Oil Free olanından bahsedeyim Dream Pure. Bendeki tonu light. Bu da benim gibi parlama yapan ve yağlı cildi olanlar için daha uygun bir ürün. ilk sürdüğünüz bir iki saat oldukça güzel matlık verse de (benim cildimin yapısından da olabilir) sonrasında yine parlama yapıyor ve biraz pudraya ihtiyaç duyabiliyorsunuz.

                        


İşte benim kullandığım BB kremler bunlar. Sizin yağlı veya kuru ciltler için önerebiliceğiniz BB kremler neler?


Suna:) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder