1 Mayıs 2014 Perşembe

Garnier Nem Dengesi

Selam!!

Evet uzuuun bir süredir yazamadık, bir koşuşturmaca içinde vakit bulamadık. Bugün yazdık yarın yazıyoruz derken bir de baktık uzun zaman olmuş ve bir yazının zamanı gelmiş :) Biz de yazmayı ve sizleri çok özledik :)


Bugün daha önce alışveriş yazısında bahsettiğim bir ürünü inceliyorum: 
Garnier Nem Dengesi Karmadan Yağlıya Olan Ciltler İçin.





Bu durumdan biraz garip olsa da ben senelerdir yüzüme nemlendirici uygulamayan ya da uygulayamayan biriyim. Ne zaman yüzüme bir krem sürsem beni inanılmaz rahatsız ederdi ve ben de bu yüzden nemlendirici kullanmayı pek tercih etmezdim. Sonunda nemlendirici tercihimi yanlış yaptığımı düşünüp, bir arayış içine girdim. Malum yağlı bir cilde sahibim, bir araştırma yapmadan almak olmazdı. Bir kaç blogda okuyup en son Garnier'ın bu nemlendiricisini almaya karar verdim :)



Bu krem hem nemlendirmeyi hem de yüzü matlaştırmayı size vaad ediyor. Sabah ve akşam yüzümü yıkayıp temizledikten ve bakımını yaptıktan sonra yüzüme uyguluyorum. Çok kolay emiliyor ve benim yüzümde bir ağırlaşmaya neden olmadı. Nemlendirme konusunda başarılı bir ürün bence. Yüzümü yumuşacık yapıyor ve ekstra bir yağlanmaya sebep olmuyor.


Gelelim matlaştırma iddiasına. Ben bu konuda pek bir etkisini gördüğümü söyleyemem. Yüzümdeki parlama yine aynı şekilde ne azaldı ne de arttı :)

Genel olarak memnun kaldığım bir ürün. Başka ürünlere de şans vermek isteyeceğimden tekrar Garnier alacağımı düşünmüyorum :) 

Siz nemlendirici seçiminde nelere dikkat ediyorsunuz? Farklı cilt tipleri için önerileriniz var mı?

Herkese şimdiden iyi tatiller iyi hafta sonları!!!

Suna :)

1 yorum:

  1. Ben de blogumda yer vermistim urune ve tamamen ayni goruslere sahibim :) matlastirici bi etkisi yok ama yagli ciltler icin hafif uygun bi nemlendirici bence de..

    YanıtlaSil