28 Mayıs 2014 Çarşamba

THE BALM HOT MAMA

Selaamm !!


Yine bir final haftasındayız. Ve ben yine ders çalışmaktan sıkıldığım zamanlarda blog yazıyorum.
Bugünkü yazımın konusu blogger dünyasında oldukça ünlü olan The Balm markasına ait şahane allık HOT MAMA.

Bu allığın rengini ve içindeki hafif ışıltının cildime verdiği aydınlığa bayılıyorum.
Rengini ışıltılı bir şeftali rengi olarak tanımlayabilirim. Ürün kabında daha ışıltılı duruyor ancak yüzüme uyguladığımda parıl parıl bir görüntüsü yok. Dozunda ve harika bir ışıltıyla karşılaşıyorum.

Kalıcılık konusunda da çok başarılı bir ürün. BB Krem veya fondöten üzerine uyguladıysam 7-8 saat kalıyor. Ki kalıcılık evim okula çok uzak olduğu için benim en önem verdiğim konudur. Çünkü başka allıkları yüzüme evden çıkarken sürüyorum, okula gidene kadar uçup gidiyor. :(

Eğer şeftali tonlarında bir allık arıyorsanız hiç atraksiyona gerek yok gidip Hot Mama alın. The Balm markasını ülkemizde sadece Gratislerde bulabiliyoruz.
Normal fiyatı 32 lira. Gratis karta özel indirimlerle veya özel gün indirimleriyle çok ucuza alabilirsiniz.
Bunu bana canım arkadaşlarım doğum günü hediyesi olarak almışlardı. Bir kez daha canlarıma teşekkür ediyor ve Hot Mama fotoğraflarıyla baş başa bırakıyorum.

Peki sizin favori şeftali rengi allığınız hangisi?

The Balm markasından hangi ürünleri kullanıyorsunuz?

XOXO BÜŞRA. :D

Bakar mısınız şu ambalajın şirinliğine ☺️


Muhteşem bir şeftali rengi.Lütfen fotoğrafa tıklayıp yakından bakın...

 ,
SÜRPRİZZZ!! Bu da biz.Kıvırcık olan Gülhan. Ortadaki ben Büşra. En sağdaki de Suna.

 
Bu da canım arkadaşlarımdan Hot Mamayı doğum günü hediyesi olarak aldığım gün. Zevkten 4 köşeyim :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder