24 Haziran 2014 Salı

Garnier Göz Makyaj Temizleyici

Selamm!!

Uzun bir aradan sonra tekrar döndüm :) İstenmeyen sebeplerden ötürü biraz uzak kaldım buralardan. Ama farkettim ki çok özlemişimm:)

Bugün size Garnier'ın göz makyaj temizleyicisinden bahsedicem.

Birkaç ay önce gözlerimi temizlerken gözlerim fazlasıyla tahriş olmaya ve acımaya başlamıştı. Ben de kullandığım temizleyiciyi değiştirmeye karar verdim. Bu ürünü severek okuduğumuz birkaç bloggerda görmüştüm. Ben de denemeye karar verdim. 



Görüldüğü gibi çift fazlı bir temizleme suyu. Çok ağır göz makyajı yapmam ancak eyeliner ve rimel çıkarmada başarılı buldum. Kullandıktan sonra gözlerinizi yağlı yağlı bırakmıyor.Kirpik güçlendirici etkisi olduğu yazıyor ancak ben pek bir etki göremedim. Ama silerken kirpiklerinizi dökmüyor da. Bu bence büyük bi artı!!




Bunların yanı sıra gözlerimde tahriş olma olayı kalktı. Fotoğrafta gördüğünüz Watsons pamuklarının da buna etkisi büyük sanırım. Çünkü o kadar yumuşacık ve pürüzsüz ki silerken hiçbir şekilde cildinize zarar vermiyor. Ben bir süre dikişli pamuklardan kullandım ve hiç sevmedim. O yüzden bu pamuklardan kesinlikle vazgeçmem!! Size de tavsiye ediyorum bir şans verin derim :)

Suna :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder