27 Haziran 2014 Cuma

Maybelline Affinitone Fondoten

Selamm!!

Benim için tatile bir aylık ara ve staj başlayacak:) Soluğu Ankara'da aldım. Hazır koşuşturmaya başlamadan yazılarımı yazmaya devam edeyim dedim:)

Size bugün Maybelline Affinitone fondoteni tanıtacağım. Bu fondoten kimisinin nefret ettiği kimisinin çok sevdiği bi fondoten.

Maybelline Affinitone
03 Light Sand Beige

* Üzerinde ne kadar "All Skin Types" dese de kesinlikle kuru ciltlere uygun bir fondoten değil. 

* Çok sıvı bir fondoten alırken biraz dikkat etmek gerekiyor. Ufak bir miktar tüm yüzünüze yetebilir.
* Sürdüğünüzde yüzünüzde kuru ve pudralaşmış bi etki yaratıyor. Bu nedenle kuru bir cilde uyguladığınızda çamur gibi etkisi yaratabilir. Blogun iki sahibi olarak Büşra ve ben denedik. Büşra kuru cilde sahip biri olarak hiç memnun kalmadı. Ama benim yüzüm yağlı olduğundan, o yağı emerek yüzümde mat bir görüntü oluşturdu.
Ben bu görüntüyü sevdim açıkçası.
* Kapatıcılığı orta derecede. Benim için yeterli diyebilirim.








Sizin için kolumda deneyerek fotoğrafladım. Ancak kolum yüzümü göre daha kuru olduğundan burada bile problem yaşadım diyebilirim. Bir de biraz fazla sürmüşüm sanırım yedirmekte zorlandım :)

Kuru cilde sahip olanlar kesinlikle uzak durmalı. Karmadan yağlıya dönük ve yağlı ciltler ise bir deneyebilirler bence.

Fiyatını hatırlamıyorum ancak pahalı bir ürün değil bize göre :)

Herkese şimdiden iyi hafta sonları :)

Suna:)

2 yorum:

  1. normalde 20 lira ama watsons ve gratislerde sıkça yapılan indirimlerle daha ucuza getirilebilir

    YanıtlaSil
  2. bende bu ürünü kendi blogumda yorumladım banada beklerim http://mervekacar.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil